Chiptuning

For å finne chiptuning til din bil bruk hurtigoppslaget på toppen av siden

Styr chiptuning med app fra mobilen

  • I tillegg til ordinære manuelle bokser har vi chiptuning enheter som kan styres fra mobiltelefon (Iphone og Android). I tillegg til å kunne endre program manuelt med en bryter på boksen kan man nå styre alt fra mobiltelefonen. Man kan slå av og på og endre program.
  • Vi leverer chiptuning til bl.a. Audi, BMW, Ford, Hyundai, Kia, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Opel, Toyota, Volkswagen og Volvo.
  • En del nyere biler har et mer krevende system og trenger derfor justering av turbo i tillegg til innsprøytningen ved chiptuning. Derfor leveres mange av de nye boksene med tilkobling til to steder; innsprøytning og luftmater til turbo. Begge kontaktene er selvsagt originale og bare til å klikke på plass som før.
  • Økt effekt. Med denne modulen gjør at man kan hente ut økt effekt i forhold til forrige versjon DTK chiptuning.
  • Solid og vanntett. I tillegg til at boksen er helt tett er det også brukt automotive-kontakter som takler både fukt og høy temperatur. Levetiden vil mange år selv under krevende forhold.
  • Fungerer på en rekke biler som chiptuning moduler før ikke kunne brukes på.
  • Enklere å bytte mellom biler. Den nye modulen vil ha funksjonalitet for alle typer motorstyringer innebygd og det vil være vesentlig enklere og flere modeller man kan benytte samme modul på. Vi gir 50% rabatt ved bilskifte.

Chiptuning for biler

Dette er en frittstående enhet som man selv kobler enkelt til en kontakt i motoren. Denne overstyrer så signalene som går fra ECU til drivstoffpumpen. Det er svært enkel å installere selv og har en god effekt. Det har de siste årene være en rivende utvikling på dette området og der det før var dårlige analoge produkter finnes det i dag meget gode digitale chiptuning løsninger som gjør praktisk talt samme jobben som ved fysisk chiptuning. Og samtidig beholder man full kontroll med motoren og kan ta bort tuningmodulen på noen minutter hvis man ønsker det. Idet tuningmodulen er fjernet fra bilen fremstår den som original.

Effekten ved bruk av tuningmodul varierer fra modell til modell likt med all annen chiptuning. Vi selger kun tuningmoduler til motorer vi kan levere med originale kontakter som monteres rett på eksisterende kontakter. Det finnes moduler til flere modeller, men uten kontakter. Disse må loddes på og vi selger ikke disse og anbefaler heller ikke å utføre dette selv. Finn chiptuning for din bil

DTK chiptuning

Ved andre former for chiptuning går man aktivt inn og endrer «fysisk» i bilens programvare eller styringsenhet, ECU. Med denne metoden kan man ikke fjerne chiptuning enkelt selv, men må inn på verksted for å resette eller omprogrammere styringsenheten. Med DTK Chiptuning fjerner man selv tuningen på minutter.

En underkategori her er en metode der man har en liten enhet som man kobler til diagnosestikket, OBD, i bilen og leser ut originalprogrammet selv og erstatter dette med et nytt program. Da har man bedre kontroll med dette selv og kan i tilfeller hvor det er ønsket gå tilbake fra chiptuning til det originale programmet. Det er det samme som å få gjort chiptuning på et verksted hos en leverandør, men man har altså tilgang til originalprogrammet selv. Det finnes under mange forskjellige navn som PPC, OBD chipping, BSR, SPD, Isoftloader og andre.

Multiprogram chiptuning

Kjøper du chiptuning fra DTK får du en rekke valgmuligheter mht. profil og program. En DTK-modul er en liten datamaskin hvor vi har lagret en rekke forskjellige programmer som kan enkelt velges med en bryter på innsiden av modulen eller fra fjernkontroll på telefon.

Best på effekt

Vi selger kun digitale chiptuning moduler som er tilpasset hver enkelt motor. Da styrer man hvor i registeret man øker kraften og det er langt mer skånsomt og sikkert enn en analog modul. Man får da også muligheten til å øke kraften mer de stedene i registeret motoren takler det. Slik får man både mer effekt og en langt sikrere chiptuning. Er prisen mistenkelig lav for chiptuning er kvaliteten helt sikkert deretter. Mange påstår de har best effekt på sine tuningmoduler, men sannheten er at det er marginale forskjeller i makseffekt mellom de forskjellige alternativene.

Dårligst effekt og kvalitet har de analoge chiptuningmodulene som ukritisk gir et større trykk på drivstoffpumpen i hele registeret på motoren. Dette er ikke bra og bruker å fungere dårlig på de fleste modeller. Det er stor forskjell mellom de forskjellige bilmerkene på hvor enkel eller vanskelige er innen tuning. Den store forskjellen fra leverandør til leverandør på tuning eller chiptuning ligger i produktets kvalitet som inkluderer flere forhold, hvor stor effekt man kan få, hvor skånsom den er for motoren, fungerer med automatgir og dieselpartikkelfilter og selvsagt kundeservice og sikkerhet rundt selskapet du handler med.

Enklest installasjon av chiptuning - se eksempelvideoer her

En årsak til Biltuning.no sin suksess er at vi har rendyrket konseptet med enkel installasjon. Vi har en bevisst politikk om kun å selge produkter som er enkle å installere, såkalt plug&drive. Det finnes tuningprodukter til praktisk talt alle biler, men en del av disse krever installering i form av lodding og "strømtyver". Vi selger ikke disse. Kjøper du hos oss så har du garanti for at du får et produkt med kun kontakter som skal klikkes på plass i motoren din - noe absolutt alle kan gjøre uten noe som helst kunnskap om bil og motor.

DTK chiptuning remote - et klikk og man er original...

Våre chiptuning tuningmoduler kan leveres med fjernkontroll. Det vil si at man kan slå tuningmodulen av fra innsiden av bilen med et tastetrykk hvis man ønsker det. Fjernkontrollen er så liten at man lett henger den på nøkkelknippet (15x35x55mm). Det er en rekke situasjoner hvor man kan tenke seg at bilen fremstår som original, noe som tidligere krevde at man måtte demontere enheten eller åpne panseret for å slå den av - nå kan man altså gjøre det med et tastetrykk.

Man velger under bestillingen om man vil ha med eller uten fjernkontroll.

- Et klikk og den ekstra effekten er fjernet
- Motoren stopper ikke når man slår av modulen i fart. Kun tuningen slås av og motoren er original.
- Fordel ved flere brukere av bilen - kun eieren kan aktivere den øke effekten
- Kan slås av når en ekstra effekt ikke er nødvendig - f.eks. på vinterføre
- Modulen starter i samme modus som da motoren ble stoppet - man trenger altså ikke slå den på for hver start

Justering av chiptuning

Alle våre chiptuningløsninger blir levert med justeringsmuligheter. Modulene er tilpasset hver enkelt bil, men det varierer faktisk fra bil til bil hvilken effekt man faktisk får. Dette kan variere på grunn av bilen kjørelengde, bruk og andre faktorer. Derfor er det en justeringsmulighet som er ment brukt i de tilfeller hvor man ikke får ønsket effekt slik den er stilt fra oss. Denne muligheten skal ikke misbrukes og man skal ikke justere på mer effekt enn at det er godt merkbart. Det følger med detaljerte manualer for alle chiptuning produkter både med bilde av hvordan man skal justere og hvordan man skal justere chiptuning modulen.

Bytteordning

De fleste av våre chiptuningmoduler leveres med utskiftbar kontakt og kan derfor omprogrammeres til å benytte i ny bil hvis man skifter. Det finnes en rekke forskjellige systemer; Siemens, Bosch, Denso m.fl. I tillegg finnes det forskjellige kontakter for de forskjellige innsprøytningssystemene; common rail, PD, VP44 og VP37. Vi leverer til alle disse og de fleste kan omprogrammeres eller ombygges. Vi tilbyr 50% rabatt ved bilbytte.

Justering av turbotrykk ved chiptuning

Etter hvert som motorene har blitt mer avanserte har også chiptuning og tuningmoduler blitt det. Litt eldre biler bruker tuningmoduler med tilkobling kun på drivstoffpumpen. En del nyere biler krever tilkobling også på turbo i tillegg. Det er uansett like enkelt å installere da også modulene som krever turbotilkobling blir levert med originale kontakter som bare klikkes på plass.

Det finnes en del modeller som ganske enkelt ikke fungerer uten turbotilkobling og dette må man eventuelt sørge for å sjekke at leverandøren har tilgjengelig på nyere biler. Dette gjelder ikke alle merker. Vi har oversikt over hvilke som krever turbotilkobling og du får det mest passende produktet for din motor. Vi utvikler stadig nye produkter for å henge med i den teknologiske utviklingen på motorer.

Dieselpartikkelfilter og chiptuning

Alle nyere biler er levert med dieselpartikkelfilter. Disse er sensitive for bruk av chiptuning og er en klar årsak til at man bør velge chiptuning av høy kvalitet. En analog boks av lav kvalitet vil øke utslippsmengden slik at filetert kan gå tett raskere enn det normalt skal gjøre. Med våre digitale chiptuning moduler som er tilpasset hver enkelt bil blir ikke dette noe problem. Chiptuning av lav kvalitet øker ofte utslippet i så stor grad at man kan se svart røyk fra eksosen. Da går filteret raskere tett.

Chiptuning: Hvordan fungerer det?

En tuningmodul gir betydelig økning i effekt og krefter i motoren og samtidig svak nedgang i forbruket. Kort fortalt så sørger tuningmodulen for en bedre forstøving av drivstoffet som blir sprutet inn fra dieselpumpen, noe som fører til en mer effektiv forbrenning og økt effekt og dreiemoment. Hvorfor gjør ikke produsentene dette selv...? Innledningsvis er det også interessant at de aller fleste biler har lavere effekt enn det som er oppgitt fra produsent - man har altså betalt skatter og avgifter for mer effekt enn hva man virkelig har og har derfor som regel noe å gå på i henhold til å øke effekten i motoren.

En motor som er utstyrt med innsprøytningssystem har en elektronisk enhet kalt ECU, som er styringsenheten som gir signaler til blant annet dieselpumpen i tillegg til alle andre funksjoner i motoren. For å sikre at alle parametre er riktige i alle situasjoner er det "kart" eller ferdig program som angir bl.a. riktig innsprøytning til enhver tid gjennom hele registeret.

Dette lagrede programmet anslår omtrentlige verdier for innsprøytningen. Et annet program, også lagret i styringsenheten, sammenligner de ferdige dataene for innsprøytning med verdier fra sensorer som registrerer de faktiske data for innsprøytning og korrigerer dette mot det lagrede programmets innstillinger. Parametrene i den ferdig lagrede programmet i styringsenheten er fra produsenten stilt til et lavere nivå enn hva som er optimalt. Det er flere grunner til dette.

Blant annet så er en motor kalibrert for å tåle dårlig behandling over lengre tid uten å ta alvorlig skade av det. Motoren kan bl.a. være tilført drivstoff med dårlig kvalitet, generelt er motorer kalibrert for å tåle lav kvalitet på drivstoff over lengre tid. På den ene siden er det meget høye toleransegrenser for dårlig behandling av motoren, mens på den andre siden resulterer dette i unødvendig høyt forbruk og lavere uttak av moment/effekt enn ved optimal styring og fininnstilling av innsprøytningen. Det er blant annet dette vår modul for dieseloptimalisering endrer ved å optimalisere signalene som kommer fra styringsenheten og inn til innsprøytningen.

En motor skal kunne arbeide med et minimum av drivstofftilførsel. De internasjonale standardene bestemmer hvilke hastigheter drivstoffmålinger skal referere til, f.eks. 90 og 120 km/t. Produsenter gjør da sitt beste for å minimere ytelsen, og dermed forbruket, i de områdene. Dette resulterer dessverre i kunstige "hull" i akselerasjonsevnen. Betydelige begrensninger er også gjerne programmert i registeret under 3000 o/min for å bedre målingene på bykjøring, noe som resulterer i meget dårlig respons og akselerasjon ved slik kjøring.

Motorer, eller rettere sagt brukerne av disse, er over hele Europa rammet av forskjellige regler og regimer med hensyn til skattlegging. Motorer i Norge er karakterisert av mindre kraft enn tilsvarende i Japan og USA f.eks. Dette er motorer som er praktisk talt identiske, men forskjeller i styringssignalene bestemmer effekt og dreiemoment.

Vår tuningmodul endrer signalene fra styringsenheten til innsprøytningen med det resultat at motoren får betydelig mer kraft og samtidig nedgang i forbruket. Den henter ganske enkelt potensialet ut av motoren din med hensyn til forbruk og ytelse.

Enklest installasjon av chiptuning

En årsak til Biltuning.no sin suksess er at vi har rendyrket konseptet med enkel installasjon. Vi har en bevisst politikk om kun å selge produkter som er enkle å installere, såkalt plug&drive. Det finnes tuningprodukter til praktisk talt alle biler, men en del av disse krever installering i form av lodding og "strømtyver". Vi selger ikke disse. Kjøper du hos oss så har du garanti om at du får et produkt med kun kontakter som skal klikkes på plass i motoren din - noe absolutt alle kan gjøre uten noe som helst kunnskap om bil og motor.

Så enkel er monteringen: du drar ut kontakten som går fra styringsenheten til drivstoffpumpen og klikker inn tuningboksen. Her finner du noen få eksempler på montering. Når du kjøper følger det med bilde av motoren din og stedet produktet skal plugges inn.

MERK: Videoene i linken under er kun et utvalg eksempler. Det følger med bilder av din motor og installasjon sammen med produktet.

 

 


Se alle våre videoer

1 HurtigbestillingAlfa Romeo 146 1.9 JTD 105 HKAlfa Romeo 146 1.9 JTD 150 HK
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101 HKAlfa Romeo 147 1.9 JTD 109 HKAlfa Romeo 147 1.9 JTD 110 HK
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 116 HKAlfa Romeo 147 1.9 JTD 120 HKAlfa Romeo 147 1.9 JTD 140 HK
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 150 HKAlfa Romeo 147 1.9 JTD 170 HKAlfa Romeo 156 1.9 JTD 105 HK
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110 HKAlfa Romeo 156 1.9 JTD 116 HKAlfa Romeo 156 1.9 JTD 122 HK
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 126 HKAlfa Romeo 156 1.9 JTD 140 HKAlfa Romeo 156 1.9 JTD 150 HK
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 190 HKAlfa Romeo 156 2.4 JTD 125 HKAlfa Romeo 156 2.4 JTD 136 HK
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 140 HKAlfa Romeo 156 2.4 JTD 150 HKAlfa Romeo 156 2.4 JTD 175 HK
Alfa Romeo 159 1.8 TBi 16V 200 HKAlfa Romeo 159 1.9 JTD 120 HKAlfa Romeo 159 1.9 JTD 150 HK
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 136 HKAlfa Romeo 159 2.0 JTDM 170 HKAlfa Romeo 159 2.4 JTD (TI) 209 HK
Alfa Romeo 159 2.4 JTD 150 HKAlfa Romeo 159 2.4 JTD 200 HKAlfa Romeo 164 1.9 JTD 105 HK
Alfa Romeo 164 2.4 JTD 150 HKAlfa Romeo 166 1.9 JTD 150 HKAlfa Romeo 166 2.0 V6 TB 205 HK
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 125 HKAlfa Romeo 166 2.4 JTD 136 HKAlfa Romeo 166 2.4 JTD 140 HK
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 150 HKAlfa Romeo 166 2.4 JTD 185 HKAlfa Romeo 166 2.4 JTD 20V 175 HK
Alfa Romeo 166 2.4 JTD MultiJet 180 HKAlfa Romeo 4C 1.8 Turbo 241 HKAlfa Romeo Brera 1.8 TBi 16V 200 HK
Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM 16V 170 HKAlfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V 200 HKAlfa Romeo Brera 2.4 JTDM 20V 209 HK
Alfa Romeo Crosswagon 1.9 JTD 150 HKAlfa Romeo Giulia 2.0 Turbo MultiAir 200 HKAlfa Romeo Giulia 2.0 Turbo MultiAir 280 HK
Alfa Romeo Giulia 2.2 Multijet 136 HKAlfa Romeo Giulia 2.2 Multijet 150 HKAlfa Romeo Giulia 2.2 Multijet 180 HK
Alfa Romeo Giulia 2.2 Multijet AT 8 150 HKAlfa Romeo Giulia 2.2 Multijet AT 8 180 HKAlfa Romeo Giulia 2.2 Multijet AT 8 Q4 209 HK
Alfa Romeo Giulia 2.9 V6 QV 510 HKAlfa Romeo Giulia 2.9 V6 QV AT8 510 HKAlfa Romeo Giulietta 1.4 TB 16V 105 HK
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB 16V 120 HKAlfa Romeo Giulietta 1.4 TB 16V MultiAir 150 HKAlfa Romeo Giulietta 1.4 TB MultiAir 170 HK
Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM 116 HKAlfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM 120 HKAlfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM 16V 105 HK
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi 16V 235 HKAlfa Romeo Giulietta 1.8 TBi 241 HKAlfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM 16V 140 HK
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM 16V 150 HKAlfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM 16V 170 HKAlfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM 175 HK
Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150 HKAlfa Romeo GT 1.9 JTD 16V 170 HKAlfa Romeo MiTo 0.9 8V Turbo-Twinair 105 HK
Alfa Romeo MiTo 0.9 8V TwinAir 84 HKAlfa Romeo MiTo 1.3 JTDM 16V 90 HKAlfa Romeo MiTo 1.3 JTDM 16V 95 HK
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM 16V Eco 84 HKAlfa Romeo MiTo 1.3 JTDM 80 HKAlfa Romeo MiTo 1.4 16V MultiAir TCT 135 HK
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 16V 120 HKAlfa Romeo MiTo 1.4 TB 16V 155 HKAlfa Romeo MiTo 1.4 TB 16V MultiAir 135 HK
Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 16V MultiAir TCT 139 HKAlfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir 170 HKAlfa Romeo MiTo 1.6 JTDM 16V 120 HK
Alfa Romeo Spider 1.8 TBi 16V 200 HKAlfa Romeo Spider 2.0 JTDM 16V 170 HKAlfa Romeo Spider 2.4 JTD 20V 200 HK
Alfa Romeo Spider 2.4 JTD 20V 209 HKAlfa Romeo Sportwagon 1.8 TBi 16V 200 HKAlfa Romeo Sportwagon 1.9 JTD 16V 140 HK
Alfa Romeo Sportwagon 1.9 JTD 16V Multijet 150 HKAlfa Romeo Sportwagon 1.9 JTD 8V 116 HKAlfa Romeo Sportwagon 1.9 JTD 8V 120 HK
Alfa Romeo Sportwagon 2.4 JTD 10V 150 HKAlfa Romeo Sportwagon 2.4 JTD 136 HKAlfa Romeo Sportwagon 2.4 JTD 140 HK
Alfa Romeo Sportwagon 2.4 JTD 20V 175 HKAlfa Romeo Sportwagon 2.4 JTD 20V 200 HKAlfa Romeo Sportwagon 2.4 JTD 20V 209 HK
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo MultiAir Q4 280 HKAlfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo Q4 200 HKAlfa Romeo Stelvio 2.2 Diesel 150 HK
Alfa Romeo Stelvio 2.2 Diesel 180 HKAlfa Romeo Stelvio 2.2 Diesel Q4 209 HKAlfa Romeo Stelvio 2.9 V6 QV 510 HK
Audi 80 1,9 TDI 90 HKAudi 80 1,9 TDI CABRIO 90 HKAudi A1 (8X) 1.0 TFSI 82 HK
Audi A1 (8X) 1.0 TFSI 90 HKAudi A1 (8X) 1.0 TFSI 95 HKAudi A1 (8X) 1.2 TFSI 86 HK
Audi A1 (8X) 1.4 TDI 90 HKAudi A1 (8X) 1.4 TFSI 125 HKAudi A1 (8X) 1.4 TFSI 150 HK
Audi A1 (8X) 1.4 TFSI COD 140 HKAudi A1 (8X) 1.4 TFSI COD 150 HKAudi A1 (8X) 1.6 TDI 105 HK
Audi A1 (8X) 1.8 TFSI 192 HKAudi A1 (8X) 2.0 TDI 143 HKAudi A1 (8X) 2.0 TFSI quattro 256 HK
Audi A1 (8X) S1 2.0 TFSI 231 HKAudi A1 1.2 TFSI 105 HKAudi A1 1.4 TFSI 122 HK
Audi A1 1.4 TFSI 185 HKAudi A1 1.6 TDI (CR) 105 HKAudi A1 1.6 TDI (CR) 90 HK
Audi A1 2.0 TDI -CR 143 HKAudi A2 1,2 TDI 61 HKAudi A2 1,4 TDI PD 75 HK
Audi A2 1,4 TDI PD 90 HKAudi A3 (8P) 1.2 TFSI 105 HKAudi A3 (8P) 1.4 TFSI 125 HK
Audi A3 (8P) 1.6 TDI (CR) 105 HKAudi A3 (8P) 1.6 TDI (CR) 90 HKAudi A3 (8P) 1.8 TFSI 160 HK
Audi A3 (8P) 2.0 TDI (CR) ab BJ 04/2008 140 HKAudi A3 (8P) 2.0 TDI (CR) von BJ 04/2008-10/2012 170 HKAudi A3 (8P) 2.0 TFSI 200 HK
Audi A3 (8V) 1.0 TFSI 116 HKAudi A3 (8V) 1.2 TFSI 105 HKAudi A3 (8V) 1.2 TFSI 110 HK
Audi A3 (8V) 1.4 TFSI 116 HKAudi A3 (8V) 1.4 TFSI 122 HKAudi A3 (8V) 1.4 TFSI 125 HK
Audi A3 (8V) 1.4 TFSI 140 HKAudi A3 (8V) 1.5 TFSI COD 150 HKAudi A3 (8V) 1.6 TDI 105 HK
Audi A3 (8V) 1.6 TDI ultra 110 HKAudi A3 (8V) 1.8 TFSI 170 HKAudi A3 (8V) 1.8 TFSI 180 HK
Audi A3 (8V) 2.0 TDI 143 HKAudi A3 (8V) 2.0 TDI From 2014 - 150 HKAudi A3 (8V) 2.0 TDI From 2014 184 HK
Audi A3 (8V) 2.0 TFSI 190 HKAudi A3 (8V) 2.0 TFSI 220 HKAudi A3 (8V) Fra 2013 - 1.6 TDI 105 HK
Audi A3 (8V) Fra 2013 - 1.6 TDI 110 HKAudi A3 (8V) S3 2.0 TFSI 280 HKAudi A3 (8V) S3 2.0 TFSI 286 HK
Audi A3 (8V) S3 2.0 TFSI 301 HKAudi A3 1,9 TDI 101 HKAudi A3 1,9 TDI 105 HK
Audi A3 1,9 TDI 110 HKAudi A3 1,9 TDI 116 HKAudi A3 1,9 TDI 131 HK
Audi A3 1,9 TDI 90 HKAudi A3 2,0 TDI 140 HKAudi A3 Cabriolet, 1,9 TDI 105 HK
Audi A3 Cabriolet, 2,0 TDI 140 HKAudi A3 RS3 (8V) 2.5 TFSI 2015-2016 367 HKAudi A3 RS3 (8V) 2.5 TFSI 367 HK
Audi A3 RS3 (8V) 2.5 TFSI 400 HKAudi A3 S3 (8V) 2.0 TFSI 290 HKAudi A3 S3 (8V) 2.0 TFSI 310 HK
Audi A4 (B7) 1.8 TFSI ( From 2011 ) 170 HKAudi A4 (B7) 1.8 TFSI 160 HKAudi A4 (B7) 2.0 TFSI 200 HK
Audi A4 (B7) 2.0 TFSI 220 HKAudi A4 (B7) 2.0 TFSI e 170 HKAudi A4 (B7) 2.7 TDI CR 180 HK
Audi A4 (B7) 3.0 TDI CR 204 HKAudi A4 (B7) 3.0 TDI CR 233 HKAudi A4 (B8) 1.8 TFSI 120 HK
Audi A4 (B8) 1.8 TFSI 160 HKAudi A4 (B8) 1.8 TFSI 170 HKAudi A4 (B8) 2.0 TDI - CR 163 HK
Audi A4 (B8) 2.0 TDI -CR 143 HKAudi A4 (B8) 2.0 TDI 150 HKAudi A4 (B8) 2.0 TDI 177 HK
Audi A4 (B8) 2.0 TDI Clean Diesel 190 HKAudi A4 (B8) 2.0 TDI CR 120 HKAudi A4 (B8) 2.0 TDI CR 180 HK
Audi A4 (B8) 2.0 TDI-CR 140 HKAudi A4 (B8) 2.0 TDI-CR 170 HKAudi A4 (B8) 2.0 TDIe - CR 136 HK
Audi A4 (B8) 2.0 TFSI 180 HKAudi A4 (B8) 2.0 TFSI 200 HKAudi A4 (B8) 2.0 TFSI 211 HK
Audi A4 (B8) 2.0 TFSI 224 HKAudi A4 (B8) 2.7 TDI CR 190 HKAudi A4 (B8) 3.0 TDI 204 HK
Audi A4 (B8) 3.0 TDI clean diesel 245 HKAudi A4 (B8) 3.0 TDI CR 239 HKAudi A4 (B8) 3.0 TDI cr 245 HK
Audi A4 (B8) 3.0 TFSI 272 HKAudi A4 (B9) 1.4 TFSI 150 HKAudi A4 (B9) 2.0 TDI 122 HK
Audi A4 (B9) 2.0 TDI 136 HKAudi A4 (B9) 2.0 TDI 150 HKAudi A4 (B9) 2.0 TDI 190 HK
Audi A4 (B9) 2.0 TFSI 249 HKAudi A4 (B9) 2.0 TFSI 252 HKAudi A4 (B9) 2.0 TFSI ultra 190 HK
Audi A4 (B9) 3.0 TDI 218 HKAudi A4 (B9) 3.0 TDI 272 HKAudi A4 (B9) 3.0 TFSI (S4) 354 HK
Audi A4 1,9 TDI 101 HKAudi A4 1,9 TDI 110 HKAudi A4 1,9 TDI 116 HK
Audi A4 1,9 TDI 90 HKAudi A4 1.9 TDI 131 HKAudi A4 2,0 TDI 140 HK
Audi A4 2,5 TDI 150 HKAudi A4 2,5 TDI 155 HKAudi A4 2,5 TDI 163 HK
Audi A4 2,5 TDI 180 HKAudi A4 2,5 TDI MULTITRONIC 163 HKAudi A4 3.0 TDI-CR 243 HK
Audi A4 B8 35 TFSI 180 HKAudi A4 RS4 (B9) 2.9 TFSI 450 HKAudi A5 (8T, 8F) 2.0 TFSI 220 HK
Audi A5 (8T, 8F) 2.0 TFSI 230 HKAudi A5 (8T, 8F) 3.0 TDI 218 HKAudi A5 (F5) 1.4 TFSI 150 HK
Audi A5 (F5) 2.0 TDI 150 HKAudi A5 (F5) 2.0 TDI ultra 190 HKAudi A5 (F5) 2.0 TFSI 252 HK
Audi A5 (F5) 2.0 TFSI ultra 190 HKAudi A5 (F5) 3.0 TDI 218 HKAudi A5 (F5) 3.0 TDI 272 HK
Audi A5 (F5) 3.0 TDI 286 HKAudi A5 (F5) 45 TFSI 230 HKAudi A5 1.8 TFSI (ab 07/2011) 170 HK
Audi A5 1.8 TFSI 144 HKAudi A5 1.8 TFSI 160 HKAudi A5 1.8 TFSI 170 HK
Audi A5 1.8 TFSI 177 HKAudi A5 2,5 TDI 150 HKAudi A5 2,5 TDI 155 HK
Audi A5 2,5 TDI 163 HKAudi A5 2,5 TDI 180 HKAudi A5 2,5 TDI MULTITRONIC 163 HK
Audi A5 2.0 TDI 136 HKAudi A5 2.0 TDI 177 HKAudi A5 2.0 TDI CR 170 HK
Audi A5 2.0 TDI CR 177 HKAudi A5 2.0 TDI From 2014 150 HKAudi A5 2.0 TDI From 2014 190 HK
Audi A5 2.0 TDI ultra 136 HKAudi A5 2.0 TDI ultra 163 HKAudi A5 2.0 TDI-CR 143 HK
Audi A5 2.0 TFSI 180 HKAudi A5 2.0 TFSI 211 HKAudi A5 2.0 TFSI 224 HK
Audi A5 2.7 TDI CR 190 HKAudi A5 3.0 TDI 204 HKAudi A5 3.0 TDI clean Diesel 245 HK
Audi A5 3.0 TDI CR 239 HKAudi A5 3.0 TDI CR 245 HKAudi A5 3.0 TFSI 272 HK
Audi A5 RS5 (F5) 450 HKAudi A5 S5 (F5) 354 HKAudi A6 (4F) 2.0 TDI CR 136 HK
Audi A6 (4F) 2.0 TFSI 170 HKAudi A6 (4F) 2.7 TDI CR 163 HKAudi A6 (4F) 3.0 TDI CR 224 HK
Audi A6 (4F) 3.0 TDI CR 233 HKAudi A6 (4F) Allroad 2.0 TDI 177 HKAudi A6 (4F) Allroad 2.7 TDI CR 190 HK
Audi A6 (4F) Allroad 3.0 TDI CR 233 HKAudi A6 (4F) Clean Diesel 3.0 TDI CR 211 HKAudi A6 (C6) 2.0 TDI 170 HK
Audi A6 (C6) 2.7 TDI 180 HKAudi A6 (C6) 2.7 TDI 190 HKAudi A6 (C6) 3.0 TDI 239 HK
Audi A6 (C6) 3.0 TFSI 290 HKAudi A6 (C6) Allroad 2.0 TDI 170 HKAudi A6 (C6) Allroad 2.7 TDI 180 HK
Audi A6 (C6) Allroad 3.0 TDI 239 HKAudi A6 (C6) Allroad 3.0 TFSI 290 HKAudi A6 (C7 ) Allroad 3.0 TFSI 290 HK
Audi A6 (C7) 1.8 TFSI 190 HKAudi A6 (C7) 2.0 TDI 136 HKAudi A6 (C7) 2.0 TDI CR 177 HK
Audi A6 (C7) 2.0 TDI ultra ( From 2014 - ) 190 HKAudi A6 (C7) 2.0 TDI Ultra 150 HKAudi A6 (C7) 2.0 TFSI 180 HK
Audi A6 (C7) 2.0 TFSI 211 HKAudi A6 (C7) 2.0 TFSI 220 HKAudi A6 (C7) 2.0 TFSI 249 HK
Audi A6 (C7) 2.0 TFSI 252 HKAudi A6 (C7) 3,0 3.0 TDI CR 204 HKAudi A6 (C7) 3,0 3.0 TDI CR 245 HK
Audi A6 (C7) 3.0 TDI (DPF) 245 HKAudi A6 (C7) 3.0 TDI 190 HKAudi A6 (C7) 3.0 TDI 211 HK
Audi A6 (C7) 3.0 TDI 313 HKAudi A6 (C7) 3.0 TDI clean diesel 218 HKAudi A6 (C7) 3.0 TDI clean Diesel 272 HK
Audi A6 (C7) 3.0 TDI clean Diesel 320 HKAudi A6 (C7) 3.0 TDI Competitiom 326 HKAudi A6 (C7) 3.0 TDI competition 326 HK
Audi A6 (C7) 3.0 TDI Quattro 204 HKAudi A6 (C7) 3.0 TFSI 299 HKAudi A6 (C7) 3.0 TFSI 310 HK
Audi A6 (C7) 3.0 TFSI 333 HKAudi A6 (C7) 35 TFSI 224 HKAudi A6 (C7) Allroad 3.0 TFSI 306 HK
Audi A6 (C8) 40 (2.0) TDI 204 HKAudi A6 (C8) 45 (3.0) TDI 231 HKAudi A6 (C8) 50 (3.0) TDI 286 HK
Audi A6 (C8) 55 (3.0) TFSI 340 HKAudi A6 1.9 TDI 110 HKAudi A6 1.9 TDI 116 HK
Audi A6 1.9 TDI 131 HKAudi A6 1.9 TDI 90 HKAudi A6 2.0 TDI 136 HK
Audi A6 2.0 TDI 140 HKAudi A6 2.5 TDI 140 HKAudi A6 2.5 TDI 163 HK
Audi A6 2.5 TDI 180 HKAudi A6 allroad quattro (C7) 3.0 TDI 245 HKAudi A6 allroad quattro (C7) 3.0 TDI 272 HK
Audi A6 allroad quattro (C7) 3.0 TDI 320 HKAudi A6 allroad quattro (C7) 3.0 TFSI 310 HKAudi A6 allroad quattro (C7) 3.0 TFSI 333 HK
Audi A6 RS6 (C7) 560 HKAudi A6 RS6 performance (C7) 605 HKAudi A6 S6 (C7) 420 HK
Audi A6 S6 (C7) 450 HKAudi A7 (4G) 2.0 TFSI 252 HKAudi A7 (4G) 3.0 TDI 204 HK
Audi A7 (4G) 3.0 TDI 245 HKAudi A7 (4G) 3.0 TDI clean diesel quattro 218 HKAudi A7 (4G) 3.0 TDI ultra 218 HK
Audi A7 (4G) 3.0 TFSI 310 HKAudi A7 (C8) 1.8 TFSI 190 HKAudi A7 (C8) 3.0 TFSI 340 HK
Audi A7 2.0 TFSI 249 HKAudi A7 2.0 TFSI 252 HKAudi A7 3.0 TDI 211 HK
Audi A7 3.0 TDI 239 HKAudi A7 3.0 TDI 313 HKAudi A7 3.0 TDI clean Diesel 272 HK
Audi A7 3.0 TDI clean Diesel 320 HKAudi A7 3.0 TDI Competition 326 HKAudi A7 3.0 TFSI 299 HK
Audi A7 3.0 TFSI 333 HKAudi A7 RS7 (4G) 4.0 TFSI 560 HKAudi A7 RS7 performance (4G) 4.0 TFSI 605 HK
Audi A7 S7 (4G) 4.0 TFSI 420 HKAudi A7 S7 (4G) 4.0 TFSI 450 HKAudi A8 (D2) 3.3 TDI CR 224 HK
Audi A8 (D3) 4.0 TDI CR 275 HKAudi A8 (D3) 4.2 TDI CR 326 HKAudi A8 (D3/4E) 3.0 TDI 233 HK
Audi A8 (D4) 3.0 TDI 262 HKAudi A8 (D4) 3.0 TDI clean diesel 258 HKAudi A8 (D4) 3.0 TDI CR 250 HK
Audi A8 (D4) 3.0 TFSI 290 HKAudi A8 (D4) 3.0 TFSI 310 HKAudi A8 (D4) 4.0 TFSI 435 HK
Audi A8 (D4) 4.2 TDI clean diesel 385 HKAudi A8 (D4) 4.2 TDI CR 351 HKAudi A8 (D4/4H) 3.0 TDI 204 HK
Audi A8 (D5) 3.0 TDI 286 HKAudi A8 (D5) 3.0 TFSI 340 HKAudi A8 (D5) 4.0 TDI 435 HK
Audi A8 (D5) 50 TFSI 333 HKAudi A8 L (D5) 40 TFSI 252 HKAudi A8 S8 Plus 4.0 TFSI 605 HK
Audi Q2 1.0 TFSI 116 HKAudi Q2 1.4 TFSI 150 HKAudi Q2 1.6 TDI 116 HK
Audi Q2 2.0 TDI 150 HKAudi Q2 2.0 TDI 190 HKAudi Q2 2.0 TFSI 190 HK
Audi Q3 (8U) 1.4 TFSI 140 HKAudi Q3 (8U) 2.0 TDI 120 HKAudi Q3 (8U) 2.0 TDI 150 HK
Audi Q3 (8U) 2.0 TDI 184 HKAudi Q3 (8U) 2.0 TDI ultra 150 HKAudi Q3 (8U) 2.0 TFSI 170 HK
Audi Q3 (8U) 2.0 TFSI 220 HKAudi Q3 1.4 TFSI 150 HKAudi Q3 2.0 TDI 140 HK
Audi Q3 2.0 TDI-CR 177 HKAudi Q3 2.0 TFSI 180 HKAudi Q3 2.0 TFSI 211 HK

Elementer 1-402 av 4643

Side